再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Saturday, March 19, 2005

今次都算代表作

自從我遞完辭職信
首次感應到老闆們對我既重視
加左人工態度良好
故此我不得不再次認真地投入我既工作
雖然所做既野同以前一樣咁wet 9
不過在金錢利益底下已經變左另一回事
昨日工作了超過24小時亦可能由於精神狀態關係
發生了一件史無前例核突到令我自尊心受創既事
話說d字頭老闆不知由何時開始喜歡在廠景拍攝期間燒原隻乳豬作晚膳
明爐燒味當然要明左個爐先
多年經驗既我一馬當前想做場好戲
但瞬即引來一眾討厭同事過來揶揄
"個爐個shape都唔得,好難起到喎"
你一言我一語對我既能力產生質疑
於是我心中潛台詞謾罵呢班仆街既同時都同自己講...
唔可以衰比佢地睇
但亦因為咁而埋下了我仆街命運既伏線
為左急功近利我採納了一位路過同事既仆街意見
竟然妄想用白電油可以加速成功但發現效果不大
再三嘗試下加上手忙腳亂竟然令手中既白電油罐著了火
變成了汽油彈
咁正常反應當然會把它遠離自己拋到老遠去
但事情係需要解決
於是我決定用身上既工人手套蓋過電油罐試圖踩熄火種
可惜是不奏效更糟的是連手套也燒著
於是我唯有暫時放棄汽油彈
立即踩熄手套的火盡力去不要讓廠內拍攝中的人知道此事
但一波未平一波又起
剛才提議我用電油的仆街再次無故出現
並拿出清涼蒸餾水直往汽油彈上澆
天呀!這是小學也學過的常識
登時內心為剛才對那同事這等瘋癲的方法付出信任
而辱罵自己是個不折不扣的白痴
那刻才明白為何世上仍會有人在床上被自己的煙蒂燒死
要明白世界總是好事多磨
一位多咀尖酸刻薄既同事撞破了我的好事
站在一旁批判著眼前既火種及我愚蠢的行為
那一刻我表現出出色的冷靜淡淡然回到我的燒味明爐旁
繼續專心於我的工作----透爐
雖然汽油彈及8婆就正正在我的身後
但我明白我不可以再在她面前流露出狼狽慌張的樣子
即使大禍在前仍要處變不驚
結果火種當然被撲熄了
我的工作亦順利地完成
回想昨晚那一幕感覺
確實有點像差利卓別靈掃街踩著蕉皮仆街掃把拍番落塊面度
起身鬧塊蕉皮時再比架貨車輾過一樣

0 Comments:

Post a Comment

<< Home