再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Saturday, August 13, 2005

這是種久違了的散場感覺




對於Team Burden同John deep呢對拍擋
我無話可說

喜歡的地方有太多
這裡不詳述

我可以形容這套電影的說話
就是即使戲院內的冷氣有多強勁
身邊有沒有朋友在旁
你也不太會感到有寒意

它能讓人感到溫暖
感到快樂

3 Comments:

At 10:30 PM, Anonymous Anonymous said...

我知你話呢套戲好睇呀~

我日日都有o黎呢度o架嘛~

 
At 8:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Totally agree with you!!!

 
At 12:19 AM, Anonymous Anonymous said...

jen:^_^

老雲:妳終於黎探下我啦,我d利賓納就黎飲晒,梳打餅就黎食晒,尿片又就黎"鴨"晒啦

 

Post a Comment

<< Home