再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Sunday, November 20, 2005

失去訊號

放榜的日子已過了兩天
我得承認是次自己是眾多失敗者的其中一員
對不起
好友們
我特意不聽電話不開icq msn一整天
以逃避妳們的好奇心及好意安慰

絕對不是因為害怕妳們煩擾
只是
每次我傷心時總是說不出一句說話
只是
不願令妳們面對難以應付的死亡空氣

讓我獨處一段時間
就好

別擔心
當我再次找到有意義的事忙著時
便會自動蒲頭的了

7 Comments:

At 11:48 AM, Anonymous Anonymous said...

不成功,便成仁!

 
At 12:03 PM, Anonymous Anonymous said...

是吧...仁stand for二等人
我轉行到街頭賣唱如果?
我正找尋師傅進修我那支嗩吶..哈

 
At 12:35 PM, Anonymous Anonymous said...

放棄不難,堅持不易。
若真心喜歡,為何輕易轉行。

我正在學跳Flamenco,可與你的嗩吶同行賺生活費。

 
At 1:50 PM, Anonymous Anonymous said...

咁我地要搵日係中環行人隧道睇下舖位

 
At 8:52 PM, Anonymous Anonymous said...

喂~~唔好咁易氣餒呀! 我唔識講說話..不過我知你明我講咩~ 蒲頭喇~~為你預備"LUCKY"

 
At 11:07 PM, Anonymous Anonymous said...

妙:
多謝妳呀,我都唔想咁易氣餒
呀~我唔記得過錢比妳買妳啲lucky添

 
At 1:54 AM, Anonymous Anonymous said...

思韻
妳都有好多技係手...妳自己唔知之嘛
下次見面我數比妳聽下

 

Post a Comment

<< Home