再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Sunday, November 06, 2005

爆花十個



為期三個多月的課程待明天交功課後便正式告一段落
經歷了不知多少個日與夜與朝
姑且勿論成績如何
總算是全數過了自己的合格底線
就正如i-tune播著nana-endless story的旋律般感覺完滿
雖然有可能佢既日文歌詞意思慘到甩鼻

忙碌過後的幾天清閒
最是令人得意

將上圖的戇居相片放進premiere
可以成為一段戇居短片

同時令我發現原來只要配備一個大鼻及陳年髮型
每個人也可以是
potential華dee

(p.s 那個開猶太人玩笑的面具其實一點也不好玩
那些鼻毛會攝在你的門牙中揮之不去)

11 Comments:

At 11:58 PM, Anonymous Anonymous said...

reviewer is very important to remember when writing anything these days.

 
At 11:50 AM, Anonymous Anonymous said...

仲未好返呀....病極都係咁
係公司比人歧視tim...
我想睇nana呀

 
At 9:46 AM, Anonymous Anonymous said...

nana好睇呀! 睇完仲買0左中島美嘉隻cd。

 
At 11:59 AM, Anonymous Anonymous said...

我噚晚睇左啦....以後都係唔好係黃埔ua睇戲...有些觀眾又無品又無聊...影響晒心情...我好想開篇新post鬧爆佢地

 
At 12:31 PM, Anonymous Anonymous said...

唉,我之前幾次睇戲都係啦!!
1. 葵芳broadway - 條女無啦啦用speaker,係speaker! (我估佢係gum錯製)打返屋企,佢自己就好細聲,點知佢老豆就聽唔到,條女就好大聲咁repeat 『阿爸,我唔返0黎食』 『阿爸,我唔返0黎食』 『阿爸,我唔返0黎食』 『阿爸,我唔返0黎食』『阿爸,我唔返0黎食』5次!! 每次都比之前一次大聲!!!!
2. 荃灣broadway - 女人電話響照接照傾,仲勁大聲,一0的都無專登細聲0的,有人"樹" 0左佢一聲,女人仲大大聲話『係咁0架喇,唔係點呀?!』 都未見過0的人咁撚有教養同咁厚面皮!!!

仲有大把例子....

 
At 12:42 PM, Anonymous Anonymous said...

最幣係人地套戲一d感動位
d仔諗埋d無聊咸濕野仲要講出黎以為自己好能好笑個下令人燥呀嘛

 
At 1:00 PM, Anonymous Anonymous said...

恭喜你呀,終於完成人生1個大Project了,見住你努力,對我黎講其實係喚醒我對工作既推動力,原來自己好耐都無咁熱情了,一齊努力加油。

 
At 1:44 PM, Anonymous Anonymous said...

TOWER,多謝妳一直backup我呀!!
無以為報無身相許,都唔知點報答妳先好

 
At 10:55 PM, Anonymous Anonymous said...

我都試過帶呢個玩具呀
haha 見到自己個樣咁攪笑...都大笑了一餐

珍珍

 
At 3:45 AM, Anonymous Anonymous said...

珍珍:
妳升左職未呀?
我呢排無咁忙..如果妳都有時間搵晚出黎聚下舊啦....
唔知妳係唔係繼續心廣xx
無論點梗係希望妳一直都咁心廣啦

囡:
我地唔好淨係係blog既留言度chat啦
搵日都出黎傾啦
我買比妳既台灣手信仲未比妳

 
At 12:43 AM, Anonymous Anonymous said...

我0係日本買俾你0既手信夠未俾你咯!

 

Post a Comment

<< Home