再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Monday, August 15, 2005

第四站:坎培拉


4 Comments:

At 1:11 AM, Anonymous Anonymous said...

自從xx之後,我每次見到電單車就...
不過見到你幅畫又竟然出奇地平靜喎~
或者好多o野過o左去就係過o左去...
希望會有好事發生,你都一樣喎~

 
At 2:17 AM, Anonymous Anonymous said...

佢個架都無呢架咁型
妳可以繼續搵過架嘛...呢個世界又唔係得佢有電單車...唔好將電單車呢個icon比左佢一個人....對其他揸電單車既男士唔公平呀

 
At 2:20 AM, Anonymous Anonymous said...

我想發生既好事就係可以快d畫好我個story board...幾時可以到廣州....

 
At 10:59 PM, Anonymous Anonymous said...

搵乜鬼喎,,,
有時o的o野順其自然囉~
你都知我都係個麻麻煩煩o既女子,,,
如果我係超得人中意就好啦,哈哈~
同埋有冇車其實唔重要O既... ^^

 

Post a Comment

<< Home