再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Monday, February 27, 2006

The definition of suppression


1. 斷背山
2.每個月尾的戶口結存
3.對待上司的態度
4.摩天大廈電梯內的氣體釋放
5.面對一條沒有車但有警察站著的馬路口
6.巴士上擱在你背後的小孩頭
7.巴士上擱在你背上的一雙膝頭
8.飛機上擱在你腋下的三雙內地襪腳
9.寧靜的會議上
10.行人電梯的緊急剎停掣
11.愛上間尺
12.時間太少興趣太多
13.公廁內的蚊
14.亡命小巴上裝著三打激盪啤酒的胃
15.床下的交響樂

最終極之回:
16.比人老點一個人搬晒服裝間d衫逐件掛出黎
可以一路做一路唱"自由行"同"命硬"

日本,我為妳等

(p.s "Temperance"是每次塔羅問7都會抽到的一張牌)

5 Comments:

At 4:35 PM, Anonymous Anonymous said...

好睇喎呢篇
-gel

 
At 4:57 PM, Blogger rururu said...

飲完先發現唔記得放雪耳落煲椰子雪耳煲雞湯。

 
At 8:32 PM, Anonymous Anonymous said...

gel:唔知幾時先再可以係巴士上演落車偶遇
ru:妳令我聯想到執好晒衣櫃先發現最想著個件擺左係底

 
At 9:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Temperance. 我都係.
ybot

 
At 2:35 AM, Anonymous Anonymous said...

ybot,
得閒搵妳帶我去龜卜,指教下我點催吉避凶
命水太仆街,唔比人老點下唔得

 

Post a Comment

<< Home