再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Wednesday, February 15, 2006

瞹眛的K形

K形
作曲:張繼聰
填詞:張繼聰

總之我愛著你 欠道理 用迷你 麒麟臂
盡情讓你出出氣
拖手仲要像禁忌 但還是未怕死
喜歡Loving像你 會叫你失重天空裡遠飛

Love You Love You Love You Yes I Do
無人能及你 高音瀟灑卻極像男生 
誰能像你 熾熱冷酷集結一身 
謝謝你不棄不離陪我看生死

縱使我K形 遇過些反應 
天性 無謂再感性 如果要愛便不怕各樣處境 
最鍾意K形 你會有天改姓夾硬好勝 
也許我蠢不太懂怎去得寵 專心愛你做你觀眾 
(一朝到晚專車接送)[專心愛你為你煮"食送"]

即使我太俗氣 欠運氣 被遺棄 
未忘記是誰為我打打氣
蕃薯對我極妒忌 但還是未怕死
喜歡你美白素臉 姿色不需靠彩光太刻意


用魚鏡看世界便圓
水中的花莖總是曲折
歌詞最擅長把戲票撒落群眾
任由他們對號入座

3 Comments:

At 9:32 AM, Anonymous Anonymous said...

覺得張繼聰0的歌都幾好聽。

 
At 2:27 AM, Anonymous Anonymous said...

原來妳都識佢...我上網無意見到這首歌詞才想聽聽他的音樂...點解我會覺得佢同方大同有d似....

 
At 3:07 PM, Anonymous Anonymous said...

佢0地都熱愛音樂!
佢兩個都係抱抱family 0既人, joga 都識佢0地0架! 不過我就唔識喇! 我成日聽903,所以識佢0地0既歌囉~

 

Post a Comment

<< Home