再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Wednesday, March 15, 2006

尋找他媽...的感動



這是一部少有地帶著不少期望入場觀看
而又能滿足地散場的一部電影

帶有期望的危機是
可能自己的視點跟導演及編劇原來並不一致
然後後知後覺地發現錯配的心理準備錯配在戲院的椅子上

然而今次一切都對確
對確地投入在一對無論身份性別感情都全然是錯配的父子身上
導演成功將主角變性人(史丹)對兒子的態度及感情
由開場至結幕的改變
細膩而淡然的舖述出來
同時不斷留下的伏線讓人有思考空間
只要願意反芻
再平白的生活也能夠嚼出味道

沒打算描述戲中的劇情
只能說
打從這部電影出字幕開始的那一剎
我的心已貼著劇本而行中途沒有離開過
她的自信,掙扎,心痛,責任
全數照單全收

坦白是
這是齣輕鬆幽默的電影
在眾演員收放自如的演繹下
沒有一個刻意的煽情點
可是我卻曾為某些情節落淚
而且令我想起艾慕杜華
雖然兩者其實風馬牛不相及

而美中不足的是
一直享有爆場揀靚位福利的獨行觀眾
今回亦要坐在第三行一號位置


曲不高和不寡-"尋找他媽...的故事"簡介

6 Comments:

At 10:17 AM, Anonymous Anonymous said...

I saw the movie too...it's quite funny. the son is quite handsome... but I'd like his hair in dark brown rather than in "gold"

 
At 12:02 PM, Anonymous Anonymous said...

唉呀....妳都係咁講既....完場時行係我後面既兩個女仔討論返套戲,但係不斷只係講佢黑頭髮靚仔d,靚仔d and靚仔d...定係其實0個個係妳呢...哈

 
At 8:22 PM, Anonymous Anonymous said...

唔係lafa...?! 我同joga去睇0架~星期六八點電影中心囉~
我覺得個女主角企0係度痾尿0個陣好爆!!haha~~

 
At 9:24 PM, Anonymous Anonymous said...

咁唔係妳黎啦...我噚晚電中睇9點11...可能女仔睇戲都鐘意"目及"仔..佢支炮係假既..不過又做到幾迫真....其實套戲我地唔應該focus係呢d野度...哈

 
At 10:17 PM, Anonymous Anonymous said...

咁又係呀! 不過個女主角真係好勁,佢真係好似一個男變女0既人咁呀!! 佢0既音調,語氣都好似呀!

 
At 11:03 PM, Anonymous Anonymous said...

不過如果我係個女演員比導演casting揀中都唔知開心定唔開心好

 

Post a Comment

<< Home