再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Friday, April 08, 2005

愛情電視框

午飯時看見報紙上的一個聖安查廣告
一對毫無新意既天鵝
又用牠們的頸項拼成一個心形
在牠們上方有一句標題:只有愛情,不容有折扣
偶爾我會覺得將愛情用以包裝商品已經是個不太道德的行為
用金錢概念與愛情拉上關係便更加有點無賴
想像你跟喜歡的對象說:和我一起吧,當比個電視框(discount)我啦!
此話一出無論對方對你有意與否都應該跟你說出以下回應:

1. 先生,唔好意思,電視框唔係人人都可以比,你估你係我地既大客陳冠A呀!?
2. 先生,我可以比個電視框你,不過你需要購物滿十萬九千柒我先可以比架喎!
唔好要我難做啦…
3. 先生,如果你想要電視框,咁你有無洋樓信用咭,轎車信用咭,
或者股票信用咭…blah blah blah……
4. 先生,如果我真係比個電視框你,咁麻煩你check清楚,
因為之後係無得換貨同退貨!!!
又或者
5. 先生,唔好意思,我比唔到電視框你,因為呢件已經係特價品沒有人喜歡愛情電視框

0 Comments:

Post a Comment

<< Home