再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Wednesday, July 06, 2005

一路向北的我回來了

經過了漫長的一天
我又再次回到香港這個地方
當進入公司時
我熱情地高呼了一句"我番黎啦"
而老闆亦回應我"你出完埠番黎啦?以後比你出去多d啦!"

然後老闆興致勃勃地叫晚飯
說著老遠的一間餐廳
不知會不會送外賣
老闆1號出言不遜"我地都有外賣單車啦!老章個架呀嘛...."

大家有無睇過杜魯福既"四百擊(400 blows)"
即是內地翻譯為"四百下"之法國電影
又知唔知個片名意思係咩
唔知既話
你地可以約我出黎見過面
個答案就係正正寫左係我個額頭樹

2 Comments:

At 9:21 AM, Anonymous Anonymous said...

老母:
囡囡always here.

 
At 4:06 PM, Anonymous Anonymous said...

仲洗講....過黎媽媽度抱抱先啦

 

Post a Comment

<< Home