再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Tuesday, June 28, 2005

速瘦

早陣子連睡的時間也不多
更徨論做運動
結果當然係被受脂肪圍攻

今個月我應該會係公司坐月
所以我更意識到我要控制我的食量
一直我都是那種暴肥暴瘦的人
上個星期我創下極速瘦身紀錄
經個幾天吃牛的飲食後
上磅得知150磅的壞消息
翌日繼續堅持夜晚放左工再戰california兩個小時
之後竟發現我一天瘦了5磅
其實減肥對我來說一點都不是難事

不過以我的方式進行的話
最快得到的效果應該不是減到磅
而係胃潰瘍及胃下垂

4 Comments:

At 9:51 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩!小心身子~
得閒一齊去打0下羽毛波/跑步囉~
不如踏單車呀!我0地好耐無0的咁有益身心0既活動!

 
At 10:59 PM, Blogger 栗子 said...

我覺得你好似快活0左、輕鬆0左、人都年輕0左。
簡直可以去賣學者靈枝廣告

 
At 12:24 PM, Blogger 獨立創作刁聞 said...

囡,我都好想踩單車呀
瑤,我公司真係拍過呢顃廣告,我懷疑自己一時得意忘形做左copycat,用左人地既script都不自知

 
At 3:35 PM, Anonymous Anonymous said...

我都想修吓身呀...但做尖做貴囉...踏單車確係有益身心...支持支持..

 

Post a Comment

<< Home