再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Friday, December 16, 2005

Busmania
















失驚無神有三天免費假期
躲在屋內做盡好事

然後竟然迷上了揸東京巴士
一個以模擬第一身巴士司機的遊戲
埋站泊位開關車門車內廣播
打指揮燈睇鏡控制車程時間搭客反應
感覺極度真實
同時亦令我感受到巴士司機的沉悶
玩第一集時試過太疲倦中途睡著了而撞車

好玩的地方其實是在於像真
路人會在街上亂過馬路
可以隨時捲佢地入車底
開至極速然後急煞制
聽聽搭客一仆一碌的墜地聲跟喝鬧聲
隨時飛站(或忘記了埋站)
再亂煞制cut線撞向等車途人
心情欠佳亦可以嘗試亂踩油於涉谷街頭超速飛馳
東京巴士絕對可媲美The Sims,GTA
皆因它們都有著異曲同工之絕妙
那就是可以將人命及人性的尊嚴草菅得淋漓盡致

4 Comments:

At 12:45 PM, Anonymous Anonymous said...

喂喂我搬0左屋喇。不如下次你帶埋部機0黎我屋企打通宵啦。真係諗起都爽。

 
At 7:00 PM, Anonymous Anonymous said...

搵日探下妳,room-mate同新屋,橫掂大家穿都咁近

 
At 10:27 PM, Anonymous Anonymous said...

乜日本都係右軚0既咩?我唔知,冇去過日本..

 
At 2:12 AM, Anonymous Anonymous said...

妳唔講我都醒唔起...哈

 

Post a Comment

<< Home