再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Sunday, March 26, 2006

6 Comments:

At 5:43 PM, Anonymous Anonymous said...

重以為你唔再返黎.....

 
At 12:40 AM, Blogger HanaMaru said...

咦?我也買了一個一模一樣的!!!!!

 
At 12:01 AM, Anonymous Anonymous said...

妙,
呢度對我黎講係一個好重要既地方....我唔會掉低佢唔理...只係我暫時唔會係呢度post文章....改用其他方式...但係發覺我連影相都無靈感...我諗我真係需要一個靈感女神

亞hanamaru,
我愛他們很恩愛及很gay的樣子

 
At 4:14 AM, Blogger HanaMaru said...

點解好gay?我覺得好溫聲啊。。。

 
At 4:47 PM, Anonymous Anonymous said...

hanamaru,
可能我apply左男女廁公仔既concept,所以佢地好機...anyways唔好比我影響到妳對佢地既鐘愛6_6

 
At 6:23 AM, Blogger HanaMaru said...

哈哈哈。。。。唔會影響到喇。。。
:)

 

Post a Comment

<< Home