再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Tuesday, April 26, 2005

為什麼

昨晚十二時離開公司
回家途中一直盤算著看多少隻小丸子既vcd
其後還可以寫寫我個樓花劇本
雖然我公司的電腦中了毒及手機盲了
但仍然無阻我那刻熱誠
回到大堂看更小姐竟跟我說大廈快要停電
還餘下廿多分鐘時間給我用電熱爐洗個澡
為什麼??!!
我不要回到家便上床跟一天說再見
我不要每天張開雙眼便上班,
放工就闔埋眼訓覺我還有很多心事未了
於是在零晨一點前就像變了世界末日般
我試圖找些不用電的東西幹
劇本不用電腦便用紙用筆寫吧
那洗完澡便可開始
突然醒覺.......不行!!因為我沒有燈!也沒有螢火蟲!
於是開始氣餒有一刻甚至想發難到拿著小丸子的vcd來看
係咁唔靜心既環境底下我還是勸自己一句
算吧.......聽下歌算
其實係呢個諗法之前我仲未意會到呢個世界既hifi都要用電
最後一刻我都係意興闌珊咁爛上床
我的哥在我回家後剛睡醒拿著無線電話傾呀傾
我冷冷地拋下他一句"慳番啖氣啦....停電呀..."便上床
他似乎聽不到
跟著就如目睹流星一樣全屋寧靜,一片漆黑
最後只剩下廳出面個傻瓜係度大嗌:
"喂....喂.....喂....????為什麼?做咩呀?做咩d燈熄晒架?"
被窩中的我還在盤算著該不該拿mp3聽聽收音機.......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home