再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Friday, May 06, 2005

燥底,要爆

不眠不休工作左廿四個小時,
EQ頓時告急冒起念頭如下:
要炸爆東隧,因為佢令紅隧迫爆
要炸爆106號,
因為佢同紅隧係一對及次次我任何時段係車站搭佢
都例版要先目送一架走
要炸爆隔離個位,因為唔想再係通完頂訓到冧低時同人坐,
仲要核突到被一個核突亞伯推開(其實我應該多謝佢)
要炸爆個d鐘意係巴士上面大大聲講電話既地中亞叔及狼虎之"毛"
要炸爆0個d特意加速阻止我亂過馬路既的士
炸爆所有阻礙我既紅色交通燈然後,突然有d想炸爆埋心入面既紀曉嵐,
不過諗真唔再係因為佢
其實只係0個隻無定向間歇性腰心腰肺腰果眼既說話腰住我直到永遠
點解d人唔知咩叫做崩口人忌崩口碗唔理別人感受?
如果佢選擇唔經大腦講野點解唔選擇唔出聲?
在場誰最有資格最有經驗說這句話 ?
捨我其誰?
可是我從來都沒有說過出口
我接受亞洲豬亞洲狗說出口都接受不到由妳說出來
妳不知道最沒資格說的是妳自己嗎?
妳的重覆句句振振有詞有說服力嗎?
stop hurting me as i dun want to hurt anyone or somehow should i fight back when i am wounded?
都係算啦炸爆埋隻碗之後我再自爆
大功告成

0 Comments:

Post a Comment

<< Home