再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Friday, May 13, 2005

賣腦

今早睡過了頭
只因為發了很多春秋大夢
其中一個想擺上黎講下

話說我竟然為了接濟一個男孩(呢個係咩人完全無印象)
而走左去賣掉自己一部分的腦袋
從而換取二百多塊的金錢(我感激潛意識對我個腦作出咁高既評價)
然後我如常地繼續生活
但沒多久就覺得自己好像蠢了
而且少了點東西渾身有點不自在
於是我決定要把自己的腦找回來
當我向醫生提出要求時
他便給我開單並告訴我
你的腦現存於浸會醫院
如果把它再裝上便需要一萬四千九百多元
那刻我很不服氣
金的賣出買入價都無咁大上落
即係搵我笨啦
但係由於我太想要回我的腦
所以最後都簽署作實
故事就咁就講完

0 Comments:

Post a Comment

<< Home