再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Thursday, June 09, 2005

搬一次blog短十年網齡

多得我好事多為的第二堂家姐
將我icq比左佢大佬
一個比師奶更八更計較既男人
其實我對我所有內外既家族親戚已經無晒期望
因為佢地既思想真係好難令人理解
點可以想像一個窮得發光既家族都可以發生祥嫂咁既爭產事件
anyways
我樂意同朋友分享我的思想
絕對唔介意同陌生人用文字交流
但係我就最討厭比有血緣關係既呢兩group人理解

不過咁樣搬一搬
動力又少左大半
我人生其中一件最討厭做既事
由零開始
偏偏我就係要不停咁面對

4 Comments:

At 9:14 PM, Blogger HanaMaru said...

還想說問你如何搬網,如何把每一個post搬過來。
:)

 
At 12:15 PM, Anonymous Anonymous said...

大工程啦...
我係用呢個世界最聰明既方法及最偉大既發明
copy & paste
無計...blog主聰明呀嘛

 
At 9:59 PM, Blogger HanaMaru said...

呀哈哈!!!
你很搞笑啊!
:)

 
At 10:00 PM, Blogger HanaMaru said...

Hana-maru 自己在想(原來自己也曾經聰明過。。。)
:P

 

Post a Comment

<< Home