再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Friday, June 10, 2005

求救

我既抑鬱症狀開始出現
唔知同我三個星期無放過假有無關係
不過我感到我既負情緒已經快要突破臨界點
儘管如此
我的發洩渠道同以往一樣
就係無方法發洩
最多見到朋友就係咁發吽豆
一個人時就猛咁諗自己仲咩唔開心
我發現我愈黎愈唔識用語言表達自己的感覺
我好想搵個朋友做傾訴對象
可惜就像飲大左但係劏唔出既難受感覺般
因為我根本唔知自己唔開心d咩

2 Comments:

At 9:16 PM, Blogger HanaMaru said...

依我看來,你是姨丈到。
簡單來説,是荷爾蒙失調。
:)

 
At 12:11 PM, Anonymous Anonymous said...

唔係啦...我姨丈著草走左...
間唔屎先番黎攞錢

 

Post a Comment

<< Home