再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Tuesday, June 14, 2005

滿頭白髮的tee be

一直奇怪為何以這種生活方式生存了好一段日子的我
仍然未死
仍然未有抑鬱症
仍然未有精神分裂
仍然好肥
仍然有家可歸
仍然深夜要係條街度流連
最奇怪既係
竟然仲未有白頭髮

這兩個月我一直未能配合理髮店的營業時間
抽空修剪處理我長到落膊頭厚到可以自動焗油及漆黑到柒柒既頭毛

某個深夜
在家忍不住親自落髮
被我在髮堆中發現了一根白髮

那一刻的感覺是
覺得自己其實沒有想像中的硬淨
我為我的生活
都出產了一根咁大把既白頭髮
但其實
如果一根白髮代表人生的一種無奈
我覺得自己應該早生滿頭華髮
以下淺談一下:

-我尚算年輕可惜時間從來都不屬於我
費煞思量
-如果我趁早死不掉又發唔到達咁老來既日子怎算?
-有天雙親百年歸老而我拗晒頭都諗唔到可以寫誰的名字於受益人一項
-如果我搵到大錢時,間屋大到一個人住唔晒訓唔晒碌唔晒時點算?
-費解雖然我堅持簡單既社交生活但仍然成日無啦家捲入複雜關係漩渦
-諗下點樣可以訓練到一頭狗或者貓可以係我香香公主之後
幫我報警同放盤
-每次入公廁前思考我點樣即刻紋"我係女仔"係額頭度
-成日要分辨玩同認真既分別,
(基本上很多人似乎已將認真視為"玩"的一種)
當我覺得自己被人玩完之後可能我只係被人認真完
其實我無須為此慨嘆因而多出一條白頭髮
-思考如何可以將花在等待一切既時間轉用在睡眠上
-思考點解要係幫加州拍廣告時我先有時間入去坐下
-我的媽擔心我老來的生活,其實我更擔心她擔心我
-每日望天打卦希望可以請到大假一個人去個旅行
-思考為何我每次見到朋友時都會說話,
因為我對目前既人生基本上已無話可說
-已經一個月沒有放過半天假,我很苦惱
苦惱我該為疲累,為工作,還是空虛,還是健康,還是家人,還是朋友,
還是我掛念的人而低落,但通常已沒有能力選擇,
繼而進入吽豆狀態

2 Comments:

At 3:50 PM, Blogger 栗子 said...

我十五歲開始就有白頭髮
每次mung都可以mung到二十條..

 
At 12:07 PM, Blogger 獨立創作刁聞 said...

妳就想啦...咁大想頭...哈哈
不過妳呢個朋友真係幾好既...
最多留番條狗帶比妳啦

 

Post a Comment

<< Home