再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Thursday, June 02, 2005

噩夢

一個好楳圖一雄feel的夢

話說我賴死唔願搬走既大佬終於遷出
另一個大佬就開始裝飾佢個格床位
執拾期間
發現我之前唔知點解留低左一大咋飯餸係床下底
因而吽了一個蟲蛹出來
蟲蛹已開始孵化
三條xxxxxxxL size既毛蟲蠕動
驚嚇得全家總動員滅蟲
狼狽之際發現
原來有些幼蟲已變成一些不知名的會飛物體
在屋內四圍飛
好驚
擾攘一輪以為所有事已擺平
誰不知當我回到自己的床
打算休息時
竟然發現
有一隻超巨型戴左幪面超人V3型號面具的蝗蟲(唔好以為戴左面具就唔知係咩昆蟲)
在我冷氣機旁又係度蠕動
並且戴著面具轉頭看著我
我很害怕
害怕得嗌救命叫亞媽之餘仲有時間諗埋我個夢醒得未
結果我亞媽入黎救我
耐人尋味既係佢竟然穿戴著一身幪面超人RX太陽之子的裝扮入來
記得當我看見她時便跟她說
"妳d friend呀!"
之後我就fade out左唔知點解忽然去左洗手間
我看見坐廁有一泡不知名東西
於是手起制落打算沖走一了百了
誰不知最後沖不掉
竟然在廁內升起了兩隻龜類物體
大叫之後
原來係我亞哥既寵物

跟住我就醒左
呢個咁黐線既夢終於可以告一段落

0 Comments:

Post a Comment

<< Home