再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Tuesday, July 19, 2005

陌生的海

是日樂事:

-買到了一套很難找到的Ingmar Bergman"s dvd

-扶起番晒排番好晒跌晒係床度比我砸左一個月支離破碎既brockmann

-終於拒絕再向加州健身搾財集團奉獻自己既血汗同金錢,同時發現當健美姐姐問我:"先生,你係唔係咭主本人"時,先知道原來唔知邊條粉皮用左另外條豬兜男人張相係我個電腦資料度一年多

-買到岩心水既背心

-晚上九時放工

-跑到步

而短期希望達成的願望有:

-重新拖著我的jess到琴行學習如何跟她深入地相處,
或者正如老雲所說,繼續學習這東西令自己再老餅一點

長期的願望有:

-轉工成功

-及考到單車牌
=======================================

跑步
已經成為我晚上無節目時的習慣
其實沒有什麼特別地方值得再在我的blog內提及

不過
今晚卻有點大不同

到了海邊時
我發現天空的閃光多得有如燒焊工人在天上燒緊鐵
或者像studio內的閃光燈
每五秒便閃一大野的旱天雷
而當初我決定再跑步時便跟自己說過
出了家門要跑的話便要風雨不改

今晚
考驗的時刻到了

當初清晰的對岸及觀塘地區開始閃得我眼花
而且未曾試過看到那麼多條喪粗閃電劈落d樓度劈落個海度
而漸漸我已聽到雷聲
雨開始落下
由小而大
終於明白原來加上風先生雨小姐可以打得人很痛
而且令人不能睜得開眼

雨勢一直沒有減弱
雷卻打得愈來愈凶
我沒試過這樣近距離地體驗閃電及雷聲
它就在我眼前不遠的海面墜下了
然後
轟然的雷聲便仿佛在我的後腦轟炸了我的耳膜
我一直跑一直在想
要是我被雷劈死了,會是件多難看的事
我必定會被不知情的人慨嘆我做的壞事太多
即使我因意外而最後死了,還是會有一堆是非隨我入土為不安

不過我想
我沒做過傷天害理的事吧
要是上天要我這樣死去以償還前生的罪孽
我也唯有認命了

於是
我就這樣一直跑下去

我沒有帶手機
知道母親會擔心我所以不得不提早點離開
其實我有點不捨
我站在海邊看了一會
發覺這些年來
我未曾看見這片大海如此風雲色變
如此激昂過
她之前一直
都只會平靜地吹吹口哨
或間中跳跳華爾滋...

我滴著水步入家門
母親在打著gameboy(大家沒看錯,是gameboy,不是advanced那種)
她的樣子也有點像雷母,有點風雲色變
不過我以滴水為由躲進了洗手間及著她早點睡去
唔....
如果之前我料到有雷暴我也不會出門害妳擔心的




怎麼現在的晚上都不願睡覺......

6 Comments:

At 10:01 AM, Anonymous Anonymous said...

琴晚零晨1時多,行雷閃電攪到我屋企冇電,仲要成三點幾先有番...熱到訓唔到呀!

 
At 2:02 PM, Anonymous Anonymous said...

係呀...我跑跑下步突然行完個大雷
跟著面前近發電站的街燈都熄了,好死dramatic既恐怖片feel

 
At 9:02 PM, Blogger HanaMaru said...

你媽咪咁IN,打gameboy?好型呀!

 
At 4:07 AM, Anonymous Anonymous said...

我特登買左部ps2比佢打麻雀
等佢唔洗成日都對住個無顏色又細既mon
點知佢都係嫌麻煩
玩番佢部n年前既gameboy及同一隻game
佢呢隻麻雀game已經玩左接近十年和
跨越了兩代gameboy
我十分之佩服佢

 
At 1:50 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩...你阿媽唔玩呀....比咗我吖~~~我識欣賞呀..

 
At 2:26 PM, Anonymous Anonymous said...

咁妳比d錢我先啦
我都識欣賞呀

 

Post a Comment

<< Home