再見 Exact-柒-ly

Life simply a piece of script writing

Friday, July 08, 2005

邱比特太幽默

近日世界就如n年前一經典廣告對白:
"人頭馬一開,好事自然來"一樣
身邊朋友都身藏怨氣
有些單戀不遂迫落最佳位置
有些感情混亂混戰,迷茫到連自己愛人的感覺亦忘記了
有些跟我情況相似,速戰速決速痛速復原,
有些女孩呼喊自己條件不俗為何沒有南瓜車於樓下迎接
唔......
我相信一唔係邱比特吞pop求其搵左條茂李頂包亂咁放箭
再唔係就如亞妙話齌
亞邱生飲能醉左射能錯晒d箭

為了令大眾有關人士開懷一點
我決定為大家獻唱一曲"single together"

Imagine me and you, I do
I think about love day and night, it's only fuck
To think about the staff you love and hold it tight
So single together

If I should call you off, wasting a dime
And you say you waiting someone and mess your mind
Imagine how the worst could be, so not so fine
So single together

I can't see me lovin' nobody but food
For all my life
When you're with me, baby the skies'll be blue
For all my life

很久以前我已有個想法
就是每個朋友社區內都包含了一個無形的組織
那組織叫"分手助人協會"
如果大家無異議
英文文法最好的雲迪修定後
我想將這首歌成為我們的會歌
入會資格只需單身

退會條件亦很簡單
只需要搵到條茂李(無論認真或求其亦可)
陪妳光榮退出就可以了
而退會後再申請入會所需之手續時間
將會由三個月改為廿日
以配合現今步伐急速之社會需要

本會會旨志在鼓勵會員退會
但並不希望會員破例少於廿日再申請入會
會例只得一條
就係會員要記得會歌既歌詞
可以係唱k時一齊聯誼下,happy together

唔洗講咁多啦
仲唔嘭嘭聲今晚搵齊人腳落中環蘭桂private party
搵人退會啦
點解係變左中環既private party呢?
仲洗問
銅鑼灣油尖旺個個都熟口熟面
悶唔悶d呀....

3 Comments:

At 2:53 PM, Anonymous Anonymous said...

我喜歡這個idea(去老蘭那個)...

至於會名...分手與single好似有點不同吧...我承認single,但分咗手咁耐,會唔會唔合資格呢?

所以不如改岩過中文名先改英文名啦...

 
At 3:36 PM, Anonymous Anonymous said...

我會考慮一下妳既提議
其實稱呼都只係虛名
最緊要都係大家守望相助姐
會旨係退會架嘛...妳唔係望係咁望咩?

 
At 10:38 PM, Anonymous Anonymous said...

我未入會就想擁有退會嘅資格添啦...

 

Post a Comment

<< Home